Nowa odsłona :)




Dzisiaj krótko.

Przez ostatnich kilka dni pracowałam trochę nad wyglądem bloga. Modyfikacji jest kilka:

1. Nowy szablon, a co za tym idzie, zupełnie nowa "Strona główna". Zajrzyjcie :)

2. Możliwość udostępnienia posta na portalach społecznościowych.

3. Pojawiła się też zapowiedź następnej recenzji na pasku bocznym. (Najbliższa już niebawem ;) )

4. Teraz możecie też np. zadawać mi pytania w razie potrzeby, dzięki formularzowi kontaktowemu, znajdującemu się po prawej stronie. Postaram się odpowiadać w miarę szybko, ale od razu ostrzegam, że NIE POMAGAM W PRACACH DOMOWYCH. (Tak... dostawałam już takie maile...)

5. Aktywne wyzwania i lista obserwatorów przeniosła się na sam dół.

Zastanawiam się też nad założeniem "fanpage'a" bloga na jednym z trzech portali: facebook, twitter albo pinterest. Uważacie, że to dobry pomysł? Liczę na Waszą pomoc! Gdyby nie Wy, moja pisanina nie byłaby warta funta kłaków ;)

I na koniec, pytanie: Podoba Wam się? Piszcie!

12 komentarzy:

  1. Podoba się, podoba. Szablon wygląda o wiele lepiej i przejrzyściej niż poprzedni.
    Facebook wydaje mi się już normą wśród blogów, ale jeśli bez niego sobie do tej pory radziłaś, to rozpatrywałabym go tylko w kategorii czy chce Ci się go prowadzić, czy nie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczy mi skwierczały, ale cieszę się, że było warto :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Świetny wygląd bloga! Brawo!
    Bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobrze się to teraz prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ten szablon, bardzo pozytywny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny szablon :) Sama zmieniałam swój niedawno i czasem miałam ochotę wyrzucić laptop przez okno - więc wiem, ile wysiłku to kosztuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie obraź sie, ale mnie najbardziej podobał Ci się pierwszy wyglad Twojego bloga. Ten jest przyzwoity przypomina mi origami. U siebie muszę również zrealizować punk 4, bo to według mnie potrzebne.
    kruczegniazdo94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń