Stos :)

Ostatnio wróciłam trochę do mojego czytelniczego tempa. W trakcie roku szkolnego miałam masę innych spraw na głowie, przez co nazbierała mi się już spora kolejka... Ale to nie przeszkodziło mi dokupić kilku drobiazgów :) Oto i one:





Od góry:

1. Neil Gaiman - "Drażliwe tematy" (-20% w Empiku)
2. Neil Gaiman - "Dym i lustra"
3. Katarzyna Berenika Miszczuk - "Pustułka" (za 18 zł w antykwariacie. Jak nówka :) )
4. Rod Rees - "Demi-Monde Zima" ( za 6zł w "taniej" księgarni)
5. Caitlin R. Kiernan - "Tonąca dziewczyna" ( za 26 zł z antykwariatu - 13 zł taniej :D)
6. Cherie Priest - "Kościotrzep" (10 zł)
7. Marc Elsberg - "Blackout" (Jeśli dobrze pamiętam, to dorwany za połowę ceny :) ) 

Jeszcze do nich nie zajrzałam, a już bardzo je lubię (zwłaszcza Gaimana). Pocztą idą też do mnie dwa zamówione na ebay'u cudeńka i już nie mogę się doczekać, aż przyjdą :) 

A jak tam wasza biblioteczka? Planujecie coś dołożyć (głupie pytanie...), czy wręcz przeciwnie - pozbyć się tego i owego?

17 komentarzy:

  1. Z "Kościotrzepem" spotykam się już drugi raz w bardzo krótkim czasie, co sprawia, że mam na niego coraz większą ochotę. Podzielisz się z nami opinią po przeczytaniu?
    Patty z bloga http://pattbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się wstawić odpowiednią notkę, ale zanim tę książkę przeczytam to trochę wody upłynie ;)

      Usuń
  2. Gaimana bym przygarnęła, ale te okładki... wyjątkowo paskudne. Czekam jednak na opinie, bo treść na pewno będzie wspaniała :)
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  3. "Blackout" - tego Ci zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Blackout" czytałam i bardzo mi się podobał, choć trzeba się nastawić na długie przebijanie przez otoczkę technologiczną. Za to przypomniało mi się, że miałam w końcu przeczytać "Tonącą dziewczynę"!

    OdpowiedzUsuń
  5. Konkretny ten Twój stosik :D. Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę Gaimana, ale Drażliwe Tematy mam nadzieję sam niebawem zdobyć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pozycję bardzo ciekawe. Oczekuje recenzji :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny czajniczek. Gaimana nie czytałam, ale po Twojej ostatniej recenzji chcę to zmienić. ;) Poluję na powieść Miszczuk, zazdroszczę okazji. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Interesujący stosik ;) Zazdroszczę Gaimana, sama mam w planach poznać resztę jego dzieł, bo przeczytałam jedynie ''Gwiezdny pył'' :) Miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gaiman! <3
    "Pustułka" w antykwariacie? Daj mi namiary! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. łódzki antykwariat na Piotrkowskiej ;)

      Usuń
  11. Przyznam się szczerze, że z tych tytułów znam tylko książki Gaimana, ale ich nie czytałam. Zraziła się bardzo do tego autora po lekturze "Gwiezdnego pyłu". Bardzo mi się ta powieść nie podobała :(

    OdpowiedzUsuń