Stosik Wielkanocny

Często mnie ostatnio nie ma...

Ale korzystając z tego, że jestem, pragnę przedstawić mój malutki stosik :)


Od góry:
1. Neil Gaiman - "American Gods"
2. Veit Etzold - "Cięcie"
3. Mirjam Mous - "Boy 7"
4. Esy-floresy, czyli kolorowy trening antystresowy"

Może nie jest tego dużo, ale oryginalna wersja książki Gaimana pewnie trochę mi zajmie.

Intrygująca pewnie wydaje się być ostatnia pozycja. Jest to kolorowanka. Tak, kolorowanka, ale nie byle jaka. To kolorowanka level hard!









Prócz czytania mam więc co robić! I to właściwie tyle, w świecie Marudy. 
Wesołych świąt i takie tam ;)

PS Zapraszam do wzięcia udziału w mojej małej sondzie (na górze, z lewej strony). 

14 komentarzy:

  1. O matko ależ zazdroszczę Ci Gaimana w oryginale! Gdzie go dorwałaś?
    Miłej lektury i wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To było kompletnie przypadkiem w jakiejś księgarni w Krakowie :)

      Usuń
  2. Świetne książki i to nie tylko na Święta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety tytułów nie kojarzę :) Szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  4. "Cięcie" mnie ciekawi. No i ten trening antystresowy kusi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Obrazki w tym "Treningu" cały czas mnie kuszą... Tyyyle zabawy by było...

    OdpowiedzUsuń
  6. O ja Cięęęęę, na tę kolorowankę, to sama bym się skusiła!

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na recenzje ksiązki Neila Gaimana :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Gaiman! :D

    Radosnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No, no, całkiem ambitna na kolorowanka. ;)
    "Boy 7" mam już za sobą i pomimo paru uwag dość miło wspominam, a "Amerykańskich bogów" (choć raczej nie w oryginale) mam w planach. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Udanej lektury, też mam Cięcie w planach:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cięcie o Boy 7 niezwykle mnie ciekawą, czekam na wrażenia! ;) Miłej lektury/

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj, chciałabym taką kolorowankę *_*

    OdpowiedzUsuń
  13. Też chcę sobie kupić taką kolorowankę.

    OdpowiedzUsuń