Bardziej mur niż stos :)

  Ostatnio mało mam czasu na lekturę i muszę przyznać, że dopadł mnie lekki kryzys. Czytam teraz "Istoty ciemności" i widzę, że sytuacja się polepsza :)
  Ale nie o tym post. Chciałam się pochwalić nowymi nabytkami na moim regale. A oto i one:


  Stosik składa się z pięciu książek, trzech słuchowisk (Joanny Chmielewskiej, w Świecie książki dopadłam prawie za darmo) i trzech komiksów, które udało mi się dostać na Festiwalu komiksu w Łodzi, na początku października. Przyglądają się jednak bliżej książkom:


Prócz wymienionych wcześniej "Istot ciemności", które mam na czytniku, w wersji papierowej nabyłam:
"Gildię Magów" - Trudi Canavan
"Uczeń Diabła" -

   No i komiksy oczywiście. Muszę się pochwalić, że "Koralinę" mam już chyba we wszystkich możliwych wersjach :D (Film, książka, książka w oryginale no i teraz komiks.) 

                A jak Wam mija weekend? Przeczytaliście jakieś książki godne polecenia? 

9 komentarzy:

  1. Stephen King-Miasteczko Salem
    Obecnie weekend spędzam na nauce bo mam 2 zagrożenia na semestr,na czytaniu obecnie "Mroczne światło" Lesley Livingston,i pisaniu na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłego czytania i słuchania zatem .

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam "istoty ciemności" z resztą całą serię, szkoda że finał nie wyjdzie u nas...
    Miłej lektury! :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe książki - żadnej nie miałam okazji przeczytać, ale mam nadzieję, że to będą dobre lektury i niedługo podzielisz się wrażeniami ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. "Gildia Magów" mi się bardzo podobała. Jestem ciekawa "Koraliny" :) Udanej lektury Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłego czytania! Ja tu - niestety - nie widzę nic dla siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mur - nie mur, ale ważne, że coś jest! :) Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń