Kolejny, jesienny stosik :)

   Nowa szkoła nie okazała się taka zła. Trafiłam na świetną klasę :) A na dodatek, jako profil z rozszerzonymi przedmiotami ścisłymi, nie będę zawalona lekturami :D Dlatego już dziś wróciłam z nowymi nabytkami, z których niezmiernie się cieszę, gdyż dostałam je po okazyjnych cenach (promocja 3 za 2 w empiku na fantastykę i 2 nietknięte wręcz tomy z antykwariatu). Oto i one:




Od góry:
1. Katarzyna Berenika Miszczuk - "Druga szansa"
2. Anna Kańtoch - "Tajemnica Diabelskiego kręgu"
3. Deborah Harkness - Księga Wszystkich dusz - "Czarownica" (Tom 1)
4. Deborah Harkness - Księga Wszystkich dusz - "Tajemnica" (Tom 2)
5. Neil Gaiman - "Chłopaki Ananasiego"



10 komentarzy:

  1. Chłopaki Anansiego, czekają cię fantastyczne chwile! :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka Miszczuk jest wcale niezła, właśnie przed chwilą skończyłam czytać :)

    http://zakurzone-stronice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczególnie zazdroszczę Ci ostatniej ksiażki.Natomiast z niecierpliwością czekam na recenzję 'Lśnienia' :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam o tych tytułach, ale żadnego z nich nie czytałam, więc czekam na wrażenia z lektury ;)
    To szczęście trafić na dobrą klasę ;) Powodzenia i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny stosik. Szczególnie zazdroszczę Gaimana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeżeli po "Drugiej Szansie" spodziewasz się tego, co było w trylogii o Wiktorii, to mocno się zawiedziesz. Jak dla mnie książka to totalny niewypał.
    Zazdroszczę pozostałych pozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mol książkowy w klasie z rozszerzonymi przedmiotami ścisłymi?! :D no to teraz mnie zaskoczyłaś :) ja za to zawsze byłam humanistką, a co z tym idzie z matmą, chemią i fizyką nie lubiłyśmy się za bardzo :) z wzajemnością... :D

    a ze stosu Twojego nie znam nic :) ale to może dlatego, że nie jestem wielka fanką fantastyki :)

    OdpowiedzUsuń