Wakacyjne lenistwo i nowe zakładki :)

   Przepraszam za moją chwilową nieobecność. Dopiero co wróciłam z tygodniowej, bardzo intensywnej wycieczki objazdowej po Europie. Żeby nie przywozić zwykłych bubli, wpadłam na pomysł, żeby w każdym kraju kupić zakładkę do książki z charakterystycznym dla danego miejsca akcentem. Tanio i praktycznie :) Oto, co upolowałam:
                                       
                                     Od lewej --> Paryż, Amsterdam, Berlin i Bruksela :)

    Ponieważ z natury jestem leniuszkiem, to, pomijając wycieczkę, większość czasu spędziłam w domu. Grzebałam w internecie... i znalazłam kilka kolejnych obrazków :) (przepraszam, ale pisanie recenzji nie idzie mi w taki upał). 











                                                 A Wam jak mijają wakacje?

7 komentarzy:

  1. fantastyczne zakładki. sama też zawsze z jakimiś wracam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcie spod księgarni mnie rozwaliło. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zakładki , fajne i tanie pamiątki z wakacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te zakładki - super pomysł! :) Za rok sama tak zrobię. Co do obrazków - strasznie mi się podoba ten z dziewczyną w metrze... <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakładki do książek to super pomysł na pamiątkę z wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach zazdroszczę takiej wycieczki :)

    OdpowiedzUsuń