Stos wakacyjny :)

    Chociaż został jeszcze ponad miesiąc wakacji, to niestety muszę zakończyć książkowe zakupy już teraz. Szykuje się wyjazd za granicę, no i zakupy szkolne, o których wolę nawet nie myśleć. (Praktycznie rzecz biorąc, to również są książki, ale nie dają tyle frajdy.) Jednak nie narzekam zbytnio, bo udało mi się znaleźć interesujące pozycje w całkiem przystępnych cenach. Przedstawiam mój mały, wakacyjny stosik:






Od góry:
1. Maxime Chattam - "W ciemnościach strachu" (Kontynuacja "Otchłani zła", której nie mogłam nigdzie znaleźć, a kiedy znalazłam to za 15 zł :) )
2. Neil Gaiman - "Coralina & Othaer Stories" (Czyli znana wszystkim "Koralina", ale po angielsku.)
3. i 4. Ju Honisch - dwa tomy "Obsydianowego serca" (Za które zapłaciłam tylko 20 zł)
5. Adrienne Barbeau - "Miłość kąsa" (Kontynuacja "Wampirów Hollywoodu")
+ fikuśna zakładka :) 

11 komentarzy:

  1. udanej lektury i przyjemnego wyjazdu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam żadnej książki, lecz życzę miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurczę! Koralinę i to po angielsku? Dla mnie byłóby to duże wyzwanie. Udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach, Gaiman! Niech Ci się dobrze czyta:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam jedynie "Koralinę", ale tylko ją, bez innych historii autora.
    Przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej przykuła moją uwagę ta czarująca zakładka :) Coraz bardziej lubię zakładki. Chyba zacznę je kolekcjonować :)
    Przypomniałaś mi o Gaimanie.... wciąż i wciąż próbuję zaopatrzyć się w jakąs z jego książek :) Mam ochotę na Ocean... co myślisz o nim? Czytałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam w klubie :D
      Niestety nie miałam jeszcze przyjemności czytać tej książki Gaimana. Znam "Nigdziebądź", świetna książka swoją drogą, a "Ocean...", "Księgę cmentarną" i "Amerykańskich bogów" mam w kolejce do przeczytania, co może troszkę zająć. Ale Gaiman to Gaiman, biorę w ciemno wszystko w czym maczał palce :)

      Usuń