Trzecie urodziny bloga :D

   

   Jedenastego czerwca, trzy lata temu wstawiłam swoją pierwszą recenzję. Jak ten czas szybko zleciał... Od tego czasu sporo się zmieniło: nie tylko wygląd strony, ale też moje podejście do jej prowadzenia. Moja stała zasada: czytaj co chcesz i pisz kiedy chcesz. 
   Nie wyobrażam sobie, aby przyjemność z blogowania zmieniła się w uciążliwy obowiązek. Ponadto uważam, że ciągła pogoń za nowościami w księgarniach również nie jest najlepszym rozwiązaniem. Nigdy nie przeczyta się wszystkich książek, dlatego przestałam się kierować reklamą, a moim wewnętrznym głosem. Jeśli nie ciągnie mnie do danej książki, po prostu sobie odpuszczam. Podobnie z postami. Staram się je wstawiać regularnie, ale  tylko wtedy, kiedy mam na to ochotę i czas. Dzięki temu nie tylko w ciekawy sposób spędzam wolne chwile, ale też (jak sądzę) stopniowo poprawiam swój styl. Myślę, że w pewien sposób przyczyniło się to, do całkiem niezłych wyników. Zawsze znajdzie się ktoś lepszy niż ja, ale mnie jednak zadowala to, co osiągnęłam do tej pory.
  Aby nie były to puste słowa, przedstawię krótkie podsumowanie tych trzech lat:
- Liczba opublikowanych postów - 167
- Liczba komentarzy - 2406
- Liczba wyświetleń bloga  - 63 276
- Liczba obserwatorów - 197
   Teraz chciałabym również podziękować Wam. Bo przecież ile warte byłoby moje pisanie, gdyby nie czytelnicy? 

8 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzy lata to już nie byle co, kawał czasu i przede wszystkim dowód na to, że blog nie jest kaprysem, tylko przemyślanym i dobrze prowadzonym przez Ciebie zakątkiem. Życzę kolejnych trzech lat prowadzenia bloga :) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzy lata to szmat czasu, zwłaszcza w życiu blogera :) Życzę Ci, by nigdy nie zabrakło weny, cierpliwości i radości z tego, co robisz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratki, gratki i wielu takich rocznic :) :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję 3 urodzin! :D Mój blog w październiku będzie świętował magiczną trójeczkę :D. Życzę przede wszystkim wytrwałości! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego dobrego! Grauluje! I masz racje, gdyby nie czytelnicy nic by nie mialo sensu.

    OdpowiedzUsuń