No i doczekaliśmy się stosu :)

Od dłuższego czasu nie uraczyłam Was, moi drodzy czytelnicy, żadnym stosem. W międzyczasie sprawiłam sobie czytnik Kindle i to zmotywowało mnie trochę by to nadrobić te zaległości. Przedstawiam stosik który, w połączeniu z książkami, które jeszcze czekają w kolejce, miejmy nadzieję starczy mi na całe wakacje ;) :


Zacznę od pozycji na czytniku:

1. Neil Gaiman "Księga cmentarna" (którą  W KOŃCU mogę przeczytać)
2. Michael Grant - Gone faza druga "Głód"

W wersji papierowej:

3.Richard Matheson - "Jestem legendą "
4. Krzysztof Piskorski - "Poczet dziwów miejskich"
5. Ramsey Campbell - "Zły wpływ"
6, 7 i 8. - Jacqueline Carey - "Wybranka Kusziela", "Wcielenie Kusziela" i "Potomek Kusziela" (wszystkie za mniej niż dychę :D )
8. Felix J. Palma - "Mapa czasu" (Która urzekła mnie piękną okładką i podróżami w czasie)

Ktoś z Was już czytał jedną z przedstawionych wyżej pozycji? Polecacie coś szczególnie, a może do jednej z książek podejść z rezerwą?

11 komentarzy:

  1. Mam to Jacqueline Carey, pierwszą część. Zobaczymy, może przeczytam :)
    http://art-forever-in-my-mind.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kusziel ^^ też mam, ale nie wiem kiedy się za nie zabiorę ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę udanej lektury, tak papierowej-tradycyjnej, jak i na nowym cacuszku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żadnej z przedstawionych książek niestety nie czytałam, ale od dawna mam chrapkę na serię Gone. Przyjemnej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama robiłaś szablon ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kombinowałam jedynie z tym, co miał do zaoferowania blogspot (żadnego szaher maher z html ;) + Tło i baner znalazłam sama i odpowiednio dopasowałam. Żadne cuda ;)

      Usuń
  6. Ciekawe książki, "Zły wpływ" mnie zainteresował, nie czytałam jeszcze powieści tego autora :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No no! Imponujący stos. Bedziesz miala wspaniale chwile ppdczas czytania ich. Jestem tego pewna!
    Niestety nie znam zadnej z tych ksiazek. Ale czekam na recenzje.

    Kurcze ale Ci zazdroszcze czytnika!! Gdzie i za ile go kupilas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytnik kupiłam przez internet za niecałe 300 zł :)

      Usuń
  8. Mam ogromną ochotę na "Mapę czasu" - jest przepięknie wydana! :)

    OdpowiedzUsuń