Nowy Rok - nowy stos

  Pierwszy dzień nowego roku :) Wiążą się z nim postanowienia, a pierwszym  jest dla mnie, oczywiście, spędzanie więcej czasu z książką. Ostatnio coś marnie mi idzie :/ Ale, na poprawę humoru, dostałam od rodziny i przyjaciół kilka książek. Oto i one:





Od góry:
1 .J.K. Rowling, pod pseudonimem Robert Galbraith - "Wołanie kukułki" (audiobook)
2. S.J. Bolton - "Karuzela Samobójczyń"
3. Stephen King - "Misery"
4. Stephen King - "Lśnienie"
5. Neil Gaiman - "Amerykańscy bogowie"

8 komentarzy:

  1. Wszystkie mnie interesują, więc strasznie Ci zazdroszczę ): Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze też mam ostatnio ochotę przeczytać wreszcie coś Kinga ale jakoś nie mogę się zebrać :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Książki Kinga i "Wołanie kukułki" bym podkradła! :) Miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  4. Od dawna mam ochotę zabrać się w końcu za książki Kinga, ale jakoś się z nimi rozmijam, więc strasznie Ci zazdroszczę ;)
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wołanie kukułki też mam, ale w wersji papierowej :) miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie kojarzę "Karuzeli samobójczyń", ale z każdą pozostałą książką mam zamiar się zapoznać!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że masz tu Kinga ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń