Stosik na grudzień :)

   Ostatnio często mnie nie ma. Trudno znaleźć mi czas na cokolwiek. Jednak nie mogłam się oprzeć, żeby zaopatrzyć się w kilka cudeniek :3   Oto one:

  Jeszcze tylko wzmianka o Łódzkich Targach Książki. Jak dla mnie... kompletne rozczarowanie. Targi przeniesiono do Muzeum włókiennictwa. Trzeba więc było latać po piętrach, co niezbyt mi się podobało. Dodatkowo wybór skromniutki... W porównaniu do zeszłego roku - bieda. Zdecydowana większość wystawców miała do zaoferowania tylko książeczki dla dzieci, albumy, albo pozycje które już mam, tak więc do domu wróciłam zaledwie z jedną książką, co dla takiego mola jak ja, jest kompletną katastrofą :/

12 komentarzy:

  1. Widzę, że u Ciebie grudzień pod znakiem kryminału ;)
    szkoda, że targi były niewypałem... Ja osobiście jeszcze na żadnych nie byłam ale bardzo chciałabym to nadrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stosik jak widzę kryminalny, przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyjemnej lektury z dreszczykiem. ;)
    Szkoda, że Targi były nieudane. Osobiście nie byłam, ale wiem, że na pewno jesteś rozczarowana.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny dobór lektur, a co do targów to wielka szkoda..:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ interesujące masz te pozycje! Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tak, Salon okazał się totalną katastrofą w porównaniu do ubiegłych lat. Ja kupiłam zaledwie 3 książki i to tylko na stoisku Naszej Księgarni. Jak zorganizują je w przyszłym roku, to będę podziwiała ich zacięcie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Moody jest rewelacyjny! Udanej lektury!;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazwyczaj, gdy sięgam po kryminały to tylko Cobena, ale Nesbo też mam w planach... udanego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie zabrałabym Ci te książki :3
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  10. Same kryminały jak widzę :) Miłej lektury więc!

    OdpowiedzUsuń