Mało książek, dużo zakładek, czyli stosik październikowy i kolekcja :)

Chyba nigdy nie byłam tak śpiąca jak teraz. Ale co tam, kiedyś trzeba się pochwalić. To mój stosik: 

Niewielki, ale ciszy :) A teraz, zgodnie z obietnicą, moja kolekcja zakładek (cud, że jeszcze nie pogubiłam). Najpierw trójwymiarowe zdobycze z Matrasa :
                               
                               Nie byłabym sobą, gdyby zabrakło magnetycznych :)
                                          
                                            Ręcznie robione (ale nie przeze mnie):
                                                                
                                                                      I różne inne :


21 komentarzy:

  1. Piękna kolekcja zakładek :) No i Alicja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe zakładki, ja mam o wiele mniej. Jedna mi wystarczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zakładki masz, zwłaszcza te magnetyczne są interesujące. ;) A książki wyglądają zachęcająco, mam oczywiście ochotę na Alicję w Krainie Zombi.

    Pozdrawiam,
    Klaudyna

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie piękne, ale szczególnie zazdroszczę tej "ręce precz od mojej książki", bo często mogłaby mi się przydać :P
    Chętnie podkradłabym też Alicję, bo wszyscy bardzo tę powieść zachwalają.

    OdpowiedzUsuń
  5. O jejku, ależ ci zazdroszczę ,,Alicji...''. <3 Poluję już na nią od od dłuższego czasu.

    http://kacik-naszych-ksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę "Alicji" Świetne zakładki *_* Ja się magnetycznych jeszcze nie dorobiłam xd Ta z misiem jest przeurocza^^ Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę Alicji! :) I urocza ta zakładka z idącym kotkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna kolekcja <3
    http://layshasky.wordpress.com/ zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę Alicji. Super te magnetyczne są.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nawet skromny stosik zawsze cieszy :) Zakładek zazdroszczę. Niby sama mam ich trochę w swojej kolekcji, ale z lenistwa używam starych biletów, bo zawsze mam jakiś przy sobie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam na recenzje. Zakładki świetne!

    OdpowiedzUsuń
  12. "Ręce precz (..)" mam taką samą zakładkę- uwielbiam ją :D.

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja mam ochotę na "Wściekłą krew" ;) Świetne zakładki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajniutka kolekcja zakładek. Ta 3D z księżycem jak dla mnie najfajniejsza :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nominowałam Cię do THE VERSATILE BLOGGER: http://wioska-ksiazek.blogspot.com/2013/10/016-versatile-blogger-award.html

      Usuń
  15. "Alicja..." jest świetna, zaś zakładek zazdroszczę, szczególnie tej "Ręce precz od mojej książki" xD

    OdpowiedzUsuń
  16. Stosik świetny a te zakładeczki to chętnie bym Ci podkradła:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie zakładek nigdy mało. Zawsze jak gdzieś wyjadę, lubię sobie przywieźć taką zakładkową pamiątkę 8)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie piękne zakładki!! te ręcznie robione mnie zachwyciły :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super zakładki, ja niestety nie mama takie pięknej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń