Stosik powakacyjny i szkolne lektury

  Rok szkolny się zaczął (nie da się ukryć), a dla mnie to ostatni rok nauki w gimnazjum ( ostatni!!! ). Jednak wiąże się z tym wiele obowiązków, wiadomo: egzaminy, konkursy, klasówki i lektury, ale o tych ostatnich później. Nie piszę tego, aby się żalić, tylko wyjaśnić nieco moją nieobecność na blogu. Musze z przykrością uprzedzić, że nie spodziewałabym się recenzji częściej, niż jedna na dwa tygodnie :(  Tak więc postaram się przeglądać Wasze blogi, lecz mój odwiedzać będę sporadycznie, niestety. Rozpoczął się czas, kiedy nie czyta się tego, czego się chce, tylko to co trzeba ;) Ale, żeby jakoś umilić mi początek roku, zebrałam niewielki stosik, choć, jak wiadomo, małe jest piękne:


Od góry:
1. Josephine Angelini -  "Spętani przez bogów"
2. Gwen Hayes "Strąceni"
3. Cory Doctorow - "Mały brat"
4. Jacqeline Carey - "Strzała kusziela" 
(Dwie pierwsze książki otrzymałam jako wygraną w konkursie, zorganizowanym przez Obywatea_Śliwkę, na blogu http://ksiazkaniegryzie.blogspot.com/

  Teraz zajmę się lekturami. Na ten rok mam planowanych kilka książek. Zaczęłam niedawno jedną z  nich, mianowicie "Kamienie na szaniec". Dalej mam do przeczytania "Starego człowieka i morze", "Dwanaście prac Herkulesa Poirota"(myślę, że będzie ona najmniej problematyczna) i to właściwie tyle. Oczywiście podczas roku szkolnego będzie tego więcej. Do końca września mam na głowie trzy lektury. Jedną planowaną i dwie dodatkowe, w których mam znaleźć informacje o Julianie Tuwimie. Myślę, jednak, ze nie będzie aż tak źle. Książka to książka, każda jest wyjątkowa na swój sposób :)

15 komentarzy:

  1. My chyba będziemy mieli w tym roku kamienie na szaniec, ale nie wiem dokładnie, bo nie mamy pełnego wykazu :/
    Zazdroszczę "Spętani przez bogów" ^_^

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stosik! Jak ja nie cierpię czytać lektur.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie kojarze żadnej książki. Masz fantastyczna muzyczke w tle, moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na szczęście lata gimnazjum mam już za sobą z czego bardzo się cieszę :P. Co do książek to bardzo fajne zdobycze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że książki dotarły, miłego czytania.
    A gimnazjum się nie przejmuj. Zleci to tak szybko, że nie zdążysz się obejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe pozycje w stosiku. Żadnej z książek nie miałam okazji czytać. Zatem przyjemnej lektury i czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. "Spętani przez bogów" to cudowna książka! Już nie mogę się doczekać aż sięgnę po kontynuacje;)
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  8. "Spętanych" skończyłam kilka dni temu i muszę przyznać, że całkiem dobrze się czytało, natomiast "Strąceni" stoją na półce i czekają na swoją kolej, więc jestem ciekawa Twojej opinii.
    Przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moją lekturą na ten miesiąc są "Dziady" Mickiewicza, nie wiem czy przeczytam, aczkolwiek się postaram haha
    "Kamienie na szaniec" jednak miało wspominam i naprawdę polecam. Pod koniec książki się spłakałam.
    Co do stosiku to zazdroszczę całego, sama chciałabym mieć te pozycje w swojej biblioteczce. Życzę wytrwałości w czytaniu tego co do szkoły i serdecznie pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. "Spętanych" i "Strąceni" - czytałam po dwa tomy z każdej serii.
    Dobre książki na chwilę przerwy od tych obowiązkowych, szkolnych lektur ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze, ze mam juz gimnazjum za soba:) Chociaz ,,Kamienie na szaniec'' i ,,Stary czlowiek i morze'' bardzo mi sie podobaly:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Co do lektur... "Kamienie na szaniec" to jedna z najlepszych, najmądrzejszych lektur szkolnych. Natomiast "Stary człowiek i morze"... cóż, też mądre, ale niestety, dość nudne. Co do stosiku - wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudny stosik. Spętanych i Strąconych polecam całą sobą :) Kusziel zaś jest przepiękny, ale sceny seksu są dosadne.
    Miłego czytania w przerwach między męczeniem lektur ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tych książek, zatem chętnie poznam twoją opinię na ich temat. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń