Letnie zdobycze :)

Minęła już połowa lata. Nie byłabym sobą, gdybym podczas mojego wyjazdu do Krakowa niczego nie upolowała ;) . Po pierwszym miesiącu leniuchowania uzbierał się całkiem przyjemny stosik, na dodatek po okazyjnych cenach. A oto i on :

Od góry:
Nesbo - Karaluchy (wersja kieszonkowa po 15 zł)
Haddix - Wśród ukrytych, wśród oszustów (obie książki z tej serii dostałam po 8 zł )
Haddix - Wśród zdradzonych, wśród notabli
Oliver - Pandemonium
Anders de la Motte - [buzz]
Little - Instynkt śmierci (otrzymany za darmo w promocji 1+1 w empiku )
Chmielewska - Tajemnica (znaleziona w piwnicy )
Barbeau & Scott - Wampiry z hollywoodu
Cleave - Godzina śmierci ( wyprzedaż, więc dostałam ją za 10 zł )

A jak mija lato innym książkoholikom? Jak dla mnie ciut za gorąco, ale przecież mamy lato, więc nie mogę marudzić. ;)

21 komentarzy:

  1. Polecam "Pandemonium", a sama bardzo chciałabym przeczytać "Karaluchy" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stosik! Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że u ciebie lato mija pod znakiem kryminału :-)
    Przyjemnej lektury!
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam jeszcze nic. Lubię takie książkowe okazje, te niskie ceny :) Lato? Całkiem zacnie, ale mogłoby być minimalnie chłodniej. Ale nie narzekam, bo znów 3/4 roku będzie zima :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezłe tytuły :) A gdzie to można dostać "Wśród zdradzonych, wśród notabli" za 8 zł? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny stosik :D Miłej lektury

    OdpowiedzUsuń
  7. Pragnę przeczytać całą sagę Delirium, więc zazdroszczę "Pandemonium". ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Żadna z książek nie jest w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  9. Od dawna zabieram się za Nesbo i jakoś nie mogę :(
    Styl Chmielewskiej bardzo mi się spodobał więc może i po tą książkę sięgnę :d

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytałam Haddix - Wśród ukrytych, wśród oszustów i Pandemonium. Obie książki wspominam bardzo miło. Z Wampirami z hollywoodu już nie bylo tak przyjemnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. "Karaluchy" są bardzo dobre, a ja tymczasem muszę się zabrać za wcześniejszy tom, bo go pominęłam. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie się prezentują! Miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czytałam kiedyś "Wśród ukrytych, wśród oszustów" i całkiem mi się podobała. "Delirium" tylko pierwszą cześć czytałam, więc zazdroszczę Ci "Pandemonium".
    Przyjemnej lektury!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny stosik:) A ja tam pozwalam sobie na marudzenie i nie mogę się doczekać, aż będzie chłodniej:)

    OdpowiedzUsuń
  15. "Pandemonium" jest świetne, "Wampiry Hollywoodu" czytałam i muszę przyznać, że książka jest niezła, idealna na wakacje, dużo humoru, tajemnica do rozwikłania.
    Miłego czytania! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Wśród ukrytych, wśród oszustów" wydają się ciekawym rozpoczęciem serii i chętnie bym je przeczytała. Nie mogę sie wypowiedzieć, co do Pandemonium, bo czytałam jedynie "Delirium", ale podobało mi sie średnio. Słyszałam również wiele dobrego o książce [buzz]. Miłego czytania :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. "Pandemonium" chętnie bym ukradła :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zostałaś przeze mnie nominowana do Versatile Blog - szczegóły u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. cześć, poszukuję wersji kieszonkowej nesbo karaluchy i człowiek nietoperz, daj znać proszę, czy byłabyś zainteresowana odsprzedaniem, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń