2 urodziny bloga :) - Małe podsumowanie

   Cóż, już dwa lata minęły od napisania mojego pierwszego posta :) Od tego czasu "moje maleństwo" troszkę urosło, postanowiłam więc podsumować te dwa lata:
Łączna liczba wyświetleń 32 138
Liczba  Opublikowanych komentarzy 2042
Liczba postów 144
Liczba obserwatorów 168
Liczba przeczytanych książek 129 ( co daje około 5 książek na miesiąc )
Książki czekające w kolejce 16 
 Jak dla mnie niezły wynik :) Oczywiście są lepsi, ale jak na moje możliwości to całkiem dużo.   Oby w następnych latach (o ile wytrwam :P ) szło mi równie dobrze.
 A teraz coś na wakacyjne leniuchowanie: 







 

14 komentarzy:

  1. Serdeczne gratulacje za dwa lata blogowania :D
    Życzę Ci, żeby kolejne były jeszcze bardziej owocne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego z okazji 2 blogowych urodzin i życzę samych dalszych sukcesów na tym polu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wytrwasz, wytrwasz :). Gratuluję takich wyników i życzę powodzenia w dalszej pracy :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Dalszych sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
  5. Brawa, kolejnych dwóch i dwóch lat :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję stażu i życzę ci, żebyś... częściej raczyła nas swoimi przemyśleniami czytelniczymi :P
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego naj! Gratuluję ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję i życzę Ci wytrwałości w dalszej pracy :D
    Pozdrawiam

    PS: Muszę wchodzić na Twojego bloga, gdy za długo siedzę na internecie, bo od razu mam ochotę pograć w World of Goo :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie także w sierpniu stukną dwa latka :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje, życzę kolejnych lat blogowania :-)

    OdpowiedzUsuń