Kolejny stos :)

Na początku pragnę przeprosić za moją kilkutygodniową nieobecność. Koniec roku, oceny i jeszcze wycieczka do Budapesztu wypełniły mi grafik, ale oczywiście nie rozstawałam się z książkami :) Oto kilka nabytków: 
Od góry:
1. Stephen King "Christine"
2. Stanisław Lem "Śledztwo"
3. John Verdon "Złe towarzystwo"
4. Karen Marie Moning "Krwawe szaleństwo"
5. Karen Marie Moning "Mroczne szaleństwo" 
6. Carlos Ruiz Zafon "Książę mgły"
7. Carlos Ruiz Zafon "Światła Września" 
8. Carlos Ruiz Zafon " Pałac północy"
9. Lauren Oliver "7 razy dziś"
10. Lauren Oliver "Delirium"
11. Zoran Drvenkar "Ty"
12. Barbara Kosmowska "Puszka" (nagroda  w konkursie :D )
13. Ewa Nowak "Niewzruszenie" ( również nagroda)
14. Garcia & Stohl "Piękne istoty"
Stos ten jest "frankensteinem" gdyż dorzuciłam kilka książek z poprzedniego stosu :P
Na koniec kilka obrazków, och, nie mogę się powstrzymać:










26 komentarzy:

  1. Zazdroszczę Kinga i Lema. Piękny stosik, miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę trylogię młodzieżową Zafona, super! W ogóle fajny stosik :-)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale stosik cudnych książek. Zazdroszczę i życzę miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stos! Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny! Dzisiaj dostałam 7 razy dziś. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stos! Zazdroszczę ogromnie "Pięknych istot" i powieści "Ty"! Chyba będę musiała się wybrać do księgarni.
    Życzę miłej lektury i pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gandalf zrobił mój dzień :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo! Zafón *_* Chętnie bym przeczytała "Delirium" : )

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny stos :) Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega stos! :D Uwielbiam ten tekst "Straszna choroba.." :D:D

    OdpowiedzUsuń
  11. To ja podkradam następujące tytuły:
    wszystkie książki Zafona
    książki Karen Marie Moning
    oraz "Piękne istoty"
    przyjemnej lektury :)
    Miłośniczka Książek

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam tego typu obrazki. :D
    Parę książek sama chętnie bym przeczytała, zwłaszcza Kinga. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Haha, dokładnie- ludzie są spoko i w ogóle, ale książki :D Ludzie tak nie pachną jak one <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały stos:) Uwielbiam takie obrazki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny stosik ;) Widzę Ewę Nowak, Zafona, "Delirium" i "Puszkę"... Sama zabieram się za te pozycję.
    Fajne obrazki. Najlepsze są to z telewizorem i z babeczkami.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Dużo Zafona :) Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje stosiku a właściwie stosu książek! :D
    Czytałam "Delirium" i "Książę Mgły" i bardzo mi się spodobały. ;]
    Śliczny wygląd bloga ;]
    Pozdrawiam i oczywiście obserwuję. ;]

    OdpowiedzUsuń
  18. O, jak dużo Zafóna! "Cień wiatru" mi się podobał, ale dotąd nie sięgnęłam po inne książki jego autorstwa.

    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  19. Zazdroszczę Ci "CHRISTINE" i "PIĘKNYCH ISTOT". Za to mogę ci z całego serca polecić "DILERIUM" :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ,,Piękne istoty''+,,Delirium''+,,7 razy dziś'' to coś czego Ci szczególnie zazdroszczę :). Cały stosik prezentuje się dumnie. Widzę, że znajduje się tu nawet perełka spod pióra Lema :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaaaaakie stosisko! Super! Zafony mogę polecić bo czytałam :D

    OdpowiedzUsuń
  22. "Piękne istoty"- poezja! Trylogia Zafona- absolutne cudo! Lauren Oliver- coś niebywałego. Życzę udanej lektury i miłego recenzowania, bo chętnie dowiem się czy nasze opinie się pokrywają ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ależ tasz perełek w tym stosie! Zafony, Delirium i Piękne Istoty - czytałam, a "Mroczne szaleństwo" mam do nadrobienia.
    Miłej lektury - jest sporo tego ;)

    OdpowiedzUsuń