Liebster Award2 + Nowy projekt



"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Tak, już chyba każdy zna tę formułkę :P Po raz drugi do zabawy zaprosiła mnie StrawCherry i zadała następujące 11 pytań:

1. Jaki jest Twój ulubiony kolor i z czym on Ci się kojarzy?
Moim ulubionym połączeniem kolorów jest zielony z fioletowym. Kojarzy mi się z jedną z moich ulubionych bohaterów z filmów, komiksów i kreskówek, a mianowicie Jokerem :) Wariat i geniusz :P
2. Jakie są wady i zalety prowadzenia bloga?
U... sporo ich. Zaletami są przede wszystkim poznawanie ludzi, ciekawych książek i filmów, rozwijanie zainteresowań, poznawanie opinii itp. Wad też jest kilka np.: nie zawsze się chce wstawiać notki i blogowanie zamienia się w obowiązek :/, namolni komentatorzy, którzy nie zapoznają się z nawet ostatnim akapitem posta, spam i naciąganie na kilkadziesiąt nowych książek, przez co nie mam potem pieniędzy na nic innego :P
3. Jakie wyobrażasz sobie siebie za 10 lat?
Cóż, mam naście lat, więc raczej koniec studiów i praca. Ale ciągle nie mogę wybrać między kryminalistyką a medycyną sądową :/ Trudno będzie i ty i tu. Ale mam jeszcze trochę czasu prawda :P
4. Co lubisz w czytaniu książek?
Przede wszystkim oderwanie od przykrej rzeczywistości. Nie ma nic lepszego jak zatopienie się w przyjemnej lekturze po nieudanym dniu. Sporo dowiaduję się o innych kulturach, różnych zawodach od kuchni itd. Ale czasami bohaterowie z książek czegoś nas uczą. Każdy znalazł pewnie bohatera, który jest kropka w kropkę taki sam jak czytelnik :)
5. Czym dla Ciebie jest przyjaźń? 
Wiernością i wsparciem aż po grób. Przyjaciel to rodzeństwo, które sami sobie dobieramy.
6. Jaką cechę w ludziach cenisz sobie najbardziej?
Troskę i oddanie. Jeżeli ktoś dba o mnie, wspiera w trudnych chwilach to mu na 100% to odwzajemnię:) Oprócz tego jeszcze cierpliwość. Muszę przyznać, że jestem dziewuchą, z którą trudno wytrzymać :P
7. Jakiej cechy w ludziach nie lubisz najbardziej?
Jestem marudna  (stąd mój nick), więc powymieniam: chamstwa, hipokryzji, zakłamania, bycia dwulicowym, wywyższania się, wulgarności, niesłowności, olewactwa, arogancji i jeszcze wielu innych...
8. Wymień trzy ulubione bajki z dzieciństwa.
"Król Lew" :), "Tom i Jerry", "Rodzina Adamsów" (ale nie wiem, czy to się jeszcze zalicza pod bajkę :P )
9. Jaki przedmiot szkolny lubisz najbardziej?
Lubię biologię, J. angielski, WOS i Plastykę :)
10. Gdzie chciałbyś/chciałabyś pojechać najbardziej?
Norwegia, Japonia i Kanada.
11. Lubisz takie blogowe zabawy?
Jasne, przede wszystkim dlatego, że lubię odpowiadać na pytania (z pewnymi ograniczeniami oczywiście )

Na koniec wkleję nowe blogowe wyzwanie/zadanie/projekt, który, nie ukrywam, dość mnie zainteresował.

Cytuję:"Niech każda z Nas wstawi na swojego bloga 10 swoich propozycji" W ten sposób powstanie najlepsza lista najlepszych książek :) A teraz moje propozycje:
1. "Sorry"  RECENZJA  
2. Seria  "Nocna Łowczyni" KRÓTKA RECENZJA 
3. "Nigdziebądź" RECENZJA
4. Trylogia czasu RECENZJA pierwszego tomu.
5 "Zawsze przy mnie stój" RECENZJA
6. "Lew, czarownica i stara szafa" Klasyka, recenzji nie trzeba ;)
7. "Ja, Diablica" Recenzja całej trylogii niebawem :)
8. "Jak kamień w wodę" szokująca, brutalna, ale nie dająca o sobie zapomnieć.
9. "Insomnia" RECENZJA
10."Czy zwierzęta mają duszę?" RECENZJA

4 komentarze:

  1. Przyznam, że interesujące odpowiedzi :D Zwłaszcza jeśli chodzi o medycynę sądową i kryminalistykę. Ciekawe kierunki ;) "Tom i Jerry" to też moja ulubiona bajka, tak samo jak "Rodzinka Adamsów" :D Szkoda, że teraz nie produkuje się takich fantastycznych bajek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. OO! Ciekawe kierunki studiów *_* "Króla lwa" również uwielbiam :)Nowy projekt dość ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z wyborem Króla Lwa - tez lubię te bajkę ;) I także chciałabym zwiedzić Norwegię *_*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy projekt. Może sama wezmę udział ;3

    OdpowiedzUsuń