I kolejny stos :)

Ostatnio nie mam coś siły czytać (może to przez te zawirowania pogody), ale nazbierał się stosik :) Recenzja niedługo się pojawi, na razie zbieram na nią siłę, bo nie lubię pisać czegoś "na odwal się". Na koniec wrzucę jeszcze kilka nowych obrazkó, które ostatnimi czasy znalazłam w internecie. A teraz przedstawiam mój stos (wybaczcie, ale niektóre książki są do góry nogami):

Od góry:
1. Simone D'erling "Śmierć na życie"
2. Stephen Kong "Christine "
3. Stanisław Lem "Śledztwo"
4. Katarzyna B. Miszczuk "Ja, Anielica"
5. John Verdon "Złe towarzystwo"
6. Carlos Ruiz Zafón "Książę Mgły"
7. Carlos Ruiz Zafón "Światła Września"
8. Carlos Ruiz Zafón "Pałac Północy"
9. Anders La Motte "[geim]"
10. Garcia & Stohl "Piękne istoty"
11. Alyson Noel "Błękitna godzina"
12. John Marsden "Jutro 7 - Po drugiej stronie świtu"
13. Kelly Creagh "Nevermore Cienie"
14. Sofie Sarenbrant "36 Tydzień"
   
Sporo prawda :) 






26 komentarzy:

  1. Świetny stos! Zazdroszczę "Pięknych istot" i "Nevermore. Cienie". Chętnie podkradłabym także książki Zafona ;) Przyjemnego czytania! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. U siebie na półce też mam ,,Christine":) A te obrazki świetne. Podoba mi się zwłaszcza ten pierwszy:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały stos:) Miłego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały stos! Ogromnie ci zazdroszczę większości książek, które się w nim znalazły. Miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. [geim] to całkiem niezła książka. :3 Ale "Jutro 7"... wymiata! :D
    Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  6. No, całkiem solidny stosik ;) Czytałam "Piękne istoty" (niezbyt mnie zachwyciły, ale ujdą), "Ja, anielica"(mimo że fajna to chyba najgorsza część trylogii :)) oraz "Nevermore" (całkiem w porządku kontynuacja). Zawsze jednak pragnęłam posiąść na własność książki Zafrona, które masz ;) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, zazdroszczę "trójcy" Zafona - czytałam tylko "Pałac Północy", reszta jeszcze przede mną, a Ty masz komplet, szczęściaro!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały komplecik dostałam za 50zł :)

      Usuń
  8. A ja zazdroszczę "36 tygodnia" :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny stosik, życzę miłej lektury i czekam na recenzje :D

    OdpowiedzUsuń
  10. czas spędzony z Zafonem na pewno nie będzie stracony. miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  11. Czasami bywają takie momenty, kiedy nie ma się siły na czytanie. Ale to wszystko wróci ze zdwojona siłą! ;)Stos naprawdę jest piękny, a z chęcią z niego przeczytałabym [geim]. ;)

    Pozdrawiam,
    Klaudyna

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny i przyjemny stosik:) Miłego czytania;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zamierzam się niedługo zabierać za "Piękne istoty", a "Ja, anielica" i kolejny tom polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Stosik zacny! Obrazki fajne xD Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  15. Polecam "Ja, diablicę" i "Księcia Mgły" :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Obrazki świetne ;D Polecam "Księcia mgły", natomiast za pozostałe dwie książki Zafona planuję się niedługo zabrać. "Pięknych istot" co prawda nie czytałam, ale oglądałam film i był lepszy, niż się tego po nim spodziewałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. Zostałaś u mnie nominowana do Liebster Award :)

      Usuń
  17. "Nevermore: Cienie" właśnie przeczytałam i niebawem napiszę recenzję, a "Piękne Istoty" właśnie czytam, chociaż również byłam w kinie na ekranizacji oraz czytałam drugą część, czyli "Istoty Ciemności". Zapraszam: http://kraina-ksiazek-stelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny stos i świetne obrazki! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Stosik zacny, nie ukrywam ;)
    Czekam na nevermore. cienie.
    Obrazki świetne.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny stos :) Miłej lektury

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny stos :) zazdroszczę Nevermore :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ah.. Strasznie Ci zazdroszczę tego 'stosiku'. A tak poza tym to u mnie małe wyzwanie dla moli książkowych. Chciałabym stworzyć listę najlepszych książek jakie kiedykolwiek można przeczytać. Zapraszam gorąco, mam nadzieję, że pomysł spodoba się wielu osobom, gdyż im więcej osób tym więcej książek ;)! word-is-infinite.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń