Kolejny stos - świąteczno-targowy :)

Ach święta :) Cudowne chwile z bliskimi. Mogę w końcu odpocząć od hałasu i wyścigu szczurów w szkole i zabrać się z powrotem za czytanie. Przedstawiam Wam mój stos na najbliższe dwa miesiące (może krócej ;), zdobyty po okazyjnych cenach :


Od góry:
1. Kuroshitsuji, tom pierwszy -zdobyty na targach komiksu (12 zł taniej)
2.  K. B. Miszczuk "Ja, diablica" - kupiona na targach książki (10zł taniej)
3.  L. A. Weatherly "Anioł" - również na targach (za 15 zł)
4.  Tahereh Mafi "Dotyk Julii" - którą dostałam na wigilię klasową :)
5.  Alessandro D'Avenia "Biała jak mleko, czerwona jak krew" - również na targach 
6. Charlie Higson "Wróg" - W promocji (za 10 zł)
7. Alyson Noel "Błękitna godzina" - Zdobyłam ją w konkursie :)
8 John Marsden "Jutro 7 - Po drugiej stronie świtu" - też na targach, (za darmo w ofercie 3 za 2)
9. Kelly Creagh - "Nevermore - Cienie" - kupiona w księgarni przed świętami
10. Sofie Sarenbrant "36 tydzień"
No i jeszcze czekolada Lindt :)

A teraz pytanie: Jaki jest Wasz nietypowy świąteczny zwyczaj? 


32 komentarze:

  1. Bardzo ładny stosik i jakie okazyjne ceny! :) I czekoladaaa *_* Nevermore.Cienie trochę mnie rozczarowało, niestety ;< A jakiegoś nietypowego zwyczaju związanego ze Świętami chyba nie mam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny stosik :) Wszystkie książki kojarzę, a dwie posiadam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny stos :) "ja diablica" mam i ja, jednak jeszcze nie czytałam :) i trzeba przyznać, że trafiłaś na świetne ceny! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny stosik, tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Same smakowitości, niech się dobrze czytają:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję nowych nabytków, niech się dobrze czytają ;) a od czekolady to jestem chyba uzależniona i przed Świętami zapowiadam wszystkim żeby mi czasem słodyczy do prezentów nie dokładali ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takich okazji się zazdrości i to nie wiesz jak bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny stos, miłej lektury życzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudny stosik :)
    nietypowy zwyczaj? niestety, ale takowego nie posiadam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. O ,,Nevermore-Cienie" słyszałam, ponieważ moja siostra ją czytała i bardzo podobała jej się ta książka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. No nieźle się obłowiłaś na tych targach :). I jaki fajny prezent na wigilię klasową! U nas zwykle były same mało ciekawe i jakoś nikt nigdy nie wpadł na to, żeby kupić mi książkę :)

    Nietypowy świąteczny zwyczaj? Czy ja wiem, czy mam jakiś nietypowy. Może to, że na wigilię zawsze wiążę mojemu psu na szyi jakąś ładną wstążkę, żeby się świątecznie prezentował :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne książki! Zwłaszcza "Ja, diablica" :) A nie typowy zwyczaj? Chyba tylko 2 wigilie pod rząd...

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, jak ty to zrobiłaś, że takie cudowne ceny :O Czemu u mnie nie ma takich targów xD Kurde :\
    Ja dostałem na wigilię "Jutro 7" i już praktycznie kończę czytanie, niesamowita książka, naprawdę polecam!
    O i zazdroszczę mangi Kuroshitsuji, chętnie sam bym przeczytał ;p Dodaję do obserwowanych; jakbyś miała ochotę to zapraszam na mojego bloga :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne książeczki! Ostatnio powiedziałam sobie, że zacznę kolekcjonować mangę ;) Pozdrawiam i miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mam żadnego nietypowego zwyczaju niestety. :D
    "Wroga" też kupiłam w takiej okazyjnej cenie. :3
    W sumie po prostu świetne zdobycze, po "Jutro 7" będziesz miała kaca książkowego. ;) Czytaj szybko!

    OdpowiedzUsuń
  16. "Ja diablica" czytałam , polecam <33
    ;d


    + obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie się obłowiłaś :) miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uhuhu, nawet manga się znalazła :) Super stos, miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepraszam, ale z tego stosu najbardziej interesuje mnie czekolada;)
    Chyba nie mam żadnych nietypowych świątecznych zwyczajów...

    OdpowiedzUsuń
  20. Stos cudowny! Najchętniej zabrałabym Ci czekoladę i "Jutro 7".

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaki piękny stosik:) jak takie okazje to można kupować:D
    Miłego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniały stos, miłej lektury :)
    Nietypowy zwyczaj? Nie wiem, czy nietypowy, ale mój - co roku w Wigilie jadę na cmentarz. I wtedy zawsze muszę kupić znicze w kształcie choinki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ileż pięknych pozycji moje oczy widzą! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Same ciekawe pozycje :) Niektóre już za mną, a na kilka mam naprawdę sporą ochotę :) Miłej lektury

    OdpowiedzUsuń
  25. Super stos! Najbardziej to zazdroszczę Dotyku Juli i Jutra 7, chociaż przede mną jeszcze piątka i szóstka;) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  26. Łaaał! Jakie cudowne ksiażki! A Anioła i Dotyk Julii to najchętniej bym ci podebrała :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Łał, całkiem spory stosik, a najbardziej to mnie cieszy ta czekolada :).
    Z niecierpliwością czekam na recenzje.
    Jeśli do nietypowych tradycji to należy to obowiązkowe śpiewanie kolęd przed rozdaniem prezentów.
    *___________*

    OdpowiedzUsuń
  28. Nevermore i Dotyk Juli już czytałam, ale widze tu też więcej zachęcających propozycji! "Ja diablica", "Jutro", "Wróg"! Życzę miłego czytania. ;) I zapraszam również do przeczytania mojej recenzji 2 części Nevermore.

    OdpowiedzUsuń
  29. Niezły stosik. :) Narobiłaś mi ochoty na czekoladę... :p

    OdpowiedzUsuń