Coraz bliżej święta i łódzkie targi książki.



  Witam :) Za niecały miesiąc święta! Robi się coraz zimniej a ja siedzę po kocykiem i czytam książki - to uwielbiam  o taj porze roku :3
 Co do targów – w tym miesiącu, od 7 do 9 grudnia odbędą się w Łodzi w Centrum Konferencyjno–Wystawienniczym MTŁ, al. Politechniki 4 targi książki! Będzie to II edycja Salonu Ciekawej Książki, organizowana przez Międzynarodowe Targi Łódzkie. Będzie to zupełnie nowa odsłona targów książki - odpowiadającą współczesnym zmianom zachodzącym na rynku książki. W gronie wystawców pojawiły się już największe firmy z branży wydawniczej. Są wśród nich między innymi: Dom Wydawniczy REBIS, Wydawnictwo Czarna Owca, Wydawnictwo ZNAK, Wydawnictwo BOSZ, Wydawnictwo W.A.B., Księży Młyn Dom Wydawniczy, Wydawnictwo REA. Zapraszam wszystkich zainteresowanych do Łodzi. Ja już nie mogę się doczekać :)
 A teraz krótkie odstresowanie:




14 komentarzy:

  1. Szkoda, że mam daleko do Łodzi, bo z chęcią bym się wybrała. Baw się dobrze :)
    PS Chcę taką choinkę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Do Łodzi niestety się nie wybieram...
    Ale ta książkowa choinka jest cudowna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Do Łodzi za daleko, jak na razie. Może kiedy indziej. :D A obrazki świetne. :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Łodź daleko, ale książka - jak widać na zdjęciach dobra na wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrej zabawy na targach. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nigdy nie byłam na żądnych targach, ale od przyszłego roku pragnę to zmienić.
    Życzę Ci dobrej zabawy i udanych zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. do Łodzi mam niestety za daleko, ale po ostatnim szaleństwie na targach w Krakowie, kolejna taka wystawa mogłaby się źle skończyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja mam do Łodzi bliziutko ale właśnie się zastanawiam czy iść na te targi bo już wyczerpałam fundusze przeznaczone na książki w tym roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Choinka z książek? Genialna!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Targi książki...szkoda, że Łódź jest tak daleko;) Polecam stoisko wydawnictwa BOSZ - mają bardzo ładne albumy i ciekawe książki o Bieszczadach (ok, to taka prywata, bo BOSZ jest z moich okolic;)

    OdpowiedzUsuń
  11. W poprzednim roku byłam w Salonie Ciekawej książki, więc może i w tym roku mi się uda. Zobaczę jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  12. Interesująca choinka ^^ Od razu widać, że ktoś tam lubi czytać :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Łódź tak blisko, może się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń