OGŁOSZENIE! Grakademia 29.09.2012


Witajcie drodzy czytelnicy! Dziś luźniejsza notka informacyjna:) Mój brachol organizuje w Łodzi imprezę, której głównym tematem są gry: zarówno komputerowe jak i planszowe. Zachęcam, bo warto;)  więcej informacji poniżej:
29.09.2012 10:00-18:00 Arena Laser Games, C. H. Manufaktura, Łódź

10:00 – otwarcie strefy free-play, rozpoczęcie zapisów na turnieje, start konkursów i zabaw dla najmłodszych

10:15 – rozpoczęcie panelu teoretycznego „Wychowanie do grania w rodzinie”,
mgr Maria B. Garda – Krótka historia gier rodzinnych dla każdego

11:00 dr Paweł Grabarczyk – Czy rodziny są zagrożeniem dla gier?

12:00 Dominika Staszenko – O estetyce gier familijnych słów kilka

12:45 Marcin M. Chojnacki – „Czym się skacze, którym się strzela?” – kwestia interfejsu w graniu kolektywnym

13:15 Mateusz Janczewski – Od automatów po wirtualną rzeczywistość, czyli rozgrywka wieloosobowa w świecie gier komputerowych

15:00 Granie Rodzinne – odlot czy obciach? – Debata, w której wezmą udział Maria B. Garda (UŁ, Instytut Kultury Współczesnej), Kasia Królikowska (ŚwiatGry.pl), Piotr Siemaszko (Checkpoint) i Mateusz Janczewski (Vivid Games)

16:30-18:00 Finały turniejów, rozdanie nagród

Gry turniejowe: Tekken Tag Tournament 2, NFS: Most Wanted, Guitar Hero
Gry w strefie free-play: LittleBigPlanet, FIFA 12, RockBand, Super Smash Bros. Brawl, Wii Sports Resort, Resident Evil Umbrella Chronicles
Kącik retro, gry planszowe

Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany programu zarówno części teoretycznej jak i strefy free-play.

7 komentarzy:

  1. do Łodzi mam za daleko, a poza tym to nie moja tematyka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także mieszkam za daleko :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne wydarzenie, bardzo lubię gry planszowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Do Łodzi mi się jechać jakoś nie chce ; p

    OdpowiedzUsuń
  5. uuu jaka szkoda , mam za daleko :(

    http://fratyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Już wspomniałam mojemu bratankowi o tej imprezie i chyba się na nią wybierze, bo ja jakoś za grami nie przepadam, ale on za to ma na ich punkcie niezłego bzika.:-)

    OdpowiedzUsuń