Małe podsumowanko i wyjaśnienie

Ostatnio ścisnął mnie smutek i złość z powodu utraty przyjaciółki.Okazał się, że nie było co się martwić, bo osoba ta była świetną aktorką i tylko mnie wykorzystywała, dlatego cieszę się, że od następnego roku będzie uczyć się w innej szkole. Jeśli chodzi o zakończenie roku: nie mogę się doczekać całych dni spędzonych przy dobrej książce. Planuję wyjechać na tydzień do Krakowa, więc nie zniknę na dłużej. A teraz podsumowanie czerwca.

Przeczytanych: 5
Zrecenzowanych: też 5
Nix: "Pan Poniedziałek" RECENZJA
Nix: "Ponury Wtorek" RECENZJA
Moore "Wrota czasu", "Antykwariat ze starymi mapami" i "Dom luster" RECENZJA
Teraz czytam : "Zbiór opowiadań E.A. Poe'go"

A teraz z innej beczki: zaczęły się wakacje i wszyscy ode mnie pożyczają książki! Łącznie poza domem mam 8 książek. Ale, nie chwaląc się, mam talent do ich dobierania i jeszcze żaden mój "klient" nie był rozczarowany. I tak nawróciłam na literaturę około 5 osób ;) Niezły wynik. 

I moje pytanie na dziś: jaką książkę z gatunków kryminał/thriller polecacie mi na wakacje? 

19 komentarzy:

  1. dobry wynik :)
    książka z gatunku kryminału? polecam "Szczodre Gody" M.Kobr, V.Klupfel; połączenie kryminalnego wątku z dawką humoru = świetnie się czyta!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Z gatunku kryminału polecam twórczość Agathy Christie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyników!
    Książki Ci dobrej nie polecę, bo nie czytam często tego gatunku.
    To dobrze, że udało Ci się sporo osób nawrócić. Ja nawróciłam 3. ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyniku i (co ważniejsze!) nawracania zbłąkanych na czytelnictwo:D
    Strasznie zazdroszczę pobytu w Krakowie, osobiście wprost kocham to miasto (i ludzi tam mieszkających).

    Co do polecania, mnie (nie tak ostatnio) oczarował "Szósty" pani Lingas-Łoniewskiej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyników. :)

    Rzadko kiedy czytam książki z tego gatunku, więc nie umiem za bardzo pomóc. :( Ale pamiętam książkę ,,Spirala'', którą czytałam rok temu i bardzo mi się podobała (thriller) oraz Mężczyźni, którzy nienawidzą kobiet (nie wiem czy czytałaś, pewnie tak :D) - całkiem całkiem jest :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku, ale Ci zazdroszczę tych opowiadań Poe'go:) Poluję na nie od dłuższego czasu, więc czekam na recenzję:) Kryminału raczej nie polecę, bo nawet nie pamiętam kiedy ostatnio jakiś czytałam:P

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje dobrego wyniku czytelniczego!
    Oby tak dalej :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie lubię pożyczać swoich książek, ale potrafię polecić jakąś dobrą;)

    OdpowiedzUsuń
  9. No cóż, ja w mojej szkole służę za bibliotekę, ponieważ takowa u nas nie funkcjonuje. :D A poleciłabym Ci np. 'Drugie dziecko' pani Link lub "Sprzedawce broni" Hugh Laurie. ;3

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wyniku! Książki też pożyczam, ale tylko zaufanym osobom ;) A co do książki to wszystko Cobena, Christie no i póki co tyle ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wyniku. :) Polecam Ci "Ciężar milczenia" i "Cichego wielbiciela". ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ode mnie też pożyczaja książki. Jakbym była jakąś biblioteczką! Nie lubię tego. ;)

    Pozdrawiam,
    Klaudyna

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie przepadam za pożyczaniem książek, choć trudno mi tego uniknąć biorąc pod uwagę moją domową biblioteczkę. Już nawet słabo się orientuję u kogo jest jaka powieść, muszę w reszcie to ogarnąć.

    OdpowiedzUsuń
  14. mnie zdarza się pożyczać książki, ale powiem szczerze że za tym nie przepadam. lubię mieć je wokół siebie ;p
    a na letni wypoczynek polecam śpiącą laleczkę Jeffery'ego Deavera lub Milczenie Jana Costina Wagnera.

    OdpowiedzUsuń
  15. Polecam Ci trylogię "Millenium" Stiega Larssona, jeżeli jej jeszcze nie czytałaś. Wciąga jak mało co i myślę, że będzie się ją fajnie czytało w tym okresie wakacyjnym :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej, bardzo dobry wynik :3 Ja w czerwcu nie miałem czego podsumowywać, niestety :< Bardzo fajnie, że zaczęłaś czytać Ulysses Moore. Pamiętam, że to właśnie dzięki tej serii zacząłem czytać. Po prostu kolejne części tak mnie wciągały, że potrafiłem przeczytać 2 części w jeden dzień. (albo skończyć 1 a zacząć drugą) Więc naprawdę, przeczytaj serię dalej. Od 6. części wzwyż wszystko się tak zmienia, że aż nie dowierzałem.
    Ja niestety nie czytam kryminałów więc nie mogę ci nic polecić.
    Przy okazji, dodaję do obserwowanych.
    W razie czego, mój blog to: http://extinctdreams.blogspot.com/
    Pozdrawiam :3 Avenix

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety ja nie mam za bardzo co pożyczać - sama jestem częstym klientem ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapraszam Cię do zabawy w 11 pytań:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń