11 pytań - czyli kolejna dawka wiedzy o mnie ;)

Oto zasady zabawy: 
1. Każda oznaczona osoba musi odpowiedzieć na 11 pytań przyznanych im przez ich “Tagger” i odpowiedzieć na nie na swoim blogu.
2. Następnie wybiera 11 nowych osób do tagu i podaje je w swoim poście.
3. Utwórz 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w tagu i napisz je w tagowym poście.
4. Wymień w swoim poście osoby, które otagowałaś.
5. Nie oznaczaj ponownie osób, które już są oznakowane.

Pytania od  Nevermore
1. Kryminał czy romans  -   Oczywiście, że kryminał :)
2. Śpiew czy malarstwo?  -  Malarstwo, może pokaże wam moje rysunki (Jeśli chcecie)
4. Frugo czy Tymbark?     - FRUGO!
5. Wampir czy wilkołak? -  wilkołak i wampir... zależy w jakim wydaniu ;)
6. E-book czy audiobook?  - Ani jedno ani drugie, wole zwykłą papierową wersję :)
7. Humancisły? - Hmmm... ścisłowiec i humanista. Sama nie wiem...
8. Mięso czy warzywa? - Oba razem :3
9. Słuchawki czy głośniki? - Słuchawki do muzyki, głośniki do filmu.
10. Towarzystwo mężczyzn czy kobiet? - Mam super przyjaciółkę, więc kobiety.
11. Medytacja czy joga?  -  no cóż... rozmyślam i często się zawieszam, więc medytacja :D 

Nie otagguję nikogo. Nie mam pojęcia kogo jeszcze mogę wybrać :) Zabawa rozprzestrzeniła się tak szybko...

15 komentarzy:

  1. Ja wolę tymbarka :D I humana hyhy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także wolę tymbarka, ale odpowiedzi ciekawe :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś mi tutaj się przy pytania posypało:P Powinno być Humanista czy umysł ścisły, ale widzę, że się domyśliłaś:) Dziękuję za odpowiedzi na moje pytania i ciągle czekam na Twoją recenzję POE'go:)

    OdpowiedzUsuń
  4. rozprzestrzeniła się jak porządna epidemia ;]
    chyba każdy już odpowiadał :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe odpowiedzi muszę przyznać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super odpowiedzi. ;) Sama wolę Tymbarka, a słuchawek używam sporadycznie.

    Miłego dnia!
    Pozdrawiam,
    Klaudyna

    OdpowiedzUsuń
  7. Koniecznie pokaż woje rysunki! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bym wybrała: ścisłowiec, Tymbark i śpiew :D A w zabawie już udział brałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe odpowiedzi:) Widzę, że mamy dużo wspólnego chociaż ja bym wybrała tymbarka:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo chętnie zobaczę Twoje rysunki. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja wolę śpiew, ale też zdecydowanie wybieram Frugo i również jestem mieszanką umysłu ścisłego z humanistą ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj w kryminalnym klanie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. To może wrzucisz kilka swoich rysunków?;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również zdecydowanie wolę frugo ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale suuuper song! Już dawno miałam mówić.
    Interesujące odpowiedzi XD

    OdpowiedzUsuń