URODZINKI :3 + podsumowanie roku.

Witam!
Dokładnie za dziesięć dni mój blog obchodzi pierwsze urodziny (maleństwo zaczęło chodzić :3).  Pytanie brzmi: Co mam jeszcze dla Was zrobić moi ukochani czytelnicy? (odpowiedzi, dotyczące bloga w komentarzach ).
A teraz podsumowanie:
Posty: 82
Przeczytane książki: 70
Zrecenzowane: 68
Ilość wejść: 10446
Ilość komentarzy:1115
Ilość przeczytanych stron: Dużo...
Ilość stosów: Około 15 
Obserwatorzy:110                                                           
Ja obserwuję: Oj dużo...
Książki czekające w kolejce: 13
Na liście: około 20

Ulubiona seria: "Jutro" i "Nocna łowczyni" I trylogia Mabbery'ego
Ulubiona książka:sporo, ale najlepsze to: "Jak kamień w wodę", "Blues duchów", "Zieleń szmaragdu" i "Papierowa dziewczyna"
Książki, które najmniej mi się podobały: "Cienie" i "Pomiędzy" (nie fatalne, ale nie najlepsze :/)

To by było na tyle. (Proszę o pomoc (pytanie na początku)) Mam nadzieję, że to pierwsze i nie ostatnie urodziny ;) Miłego dnia dziecka!






21 komentarzy:

  1. Zgadzam się co do "Cieni" - nienajlepsze i składam wcześniejsze gratulacje. Co możesz dla Nas zrobić? Wypowiem się w imieniu większości: pisać, pisać, pisać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że mamy podobny czytelniczy gust. Mnie również urzekła seria ,,Jutro'', zaś ,,Pomiędzy'' też nie powaliło jakoś na kolana.
    Ponadto wszystkiego naj naj z okazji zbliżających się blogowych urodzin.

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja się zgodzę z Nevermore - zostać z nami jak najdłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję serdecznie:D
    Niezły wynik:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje rocznicy i czekam na jakiś konkurs. Wyniki książkowe genialne. Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego życzę! Przede wszystkim dużo radości z prowadzenia bloga ;) I bardzo ładna masz statystykę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pisać częściej XD

    Baardzo gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezły wynik:) Gratulacje i życzę dotrwania do kolejnego roku:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sto lat! :) Gratuluję i wszystkiego naj.
    Również uwielbiam "Nocną Łowczynię" :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wyniku i oczywiście sto lat!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki śliczny szablonik :D Gratulacje oczywiście ;) Co możesz zrobić? Hmmm być z nami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No to już teraz życzę Ci kolejnych blogowych rocznic! : )

    OdpowiedzUsuń