Całkiem niedawno zostałam wplątana do nowej zabawy (przez Ensoon).  Ponieważ jestem w środku książki i mam kilka wolnych chwil postanowiłam dołączyć :) A oto zasady:

1. Każda oTAGowana osoba ma za zadanie odpowiedzieć na 11 pytań zadanych przez 'Taggera' i odpowiedzieć na nie na swoim blogu.
2. Po odpowiedzeniu na zadane pytania wybierasz nowe 11 osób do TAGowania i piszesz je w swoim w poście.

3. Tworzysz 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w TAGu i piszesz je w swoim TAGowym poście.

4. Wymieniasz w danym poście osoby oTAGowane przez Ciebie.

5. Nie oznaczaj oTAGowanych już osób.

6. Poinformuj wypisane osoby, że zostały oTAGowane 
  
A oto pytania do mnie:

1. Jakiego masz zwierzaka?
  No cóż... Mam papugę Fiodora (nimfę), psa Karmelka (większy jork, nie miniaturka), a brat ma jeszcze rybki ;)

2. Jakie jest Twoje motto?
"Co masz zrobić juto zrób pojutrze, będziesz miał dwa dni wolnego"
 
3. Czy masz choć jednego dnia na 9. do szkoły? ;)
  Nie, zaczynam dzień o 6.30 bo lekcje mam na 7.30. Tylko w poniedziałek mam na 8.25

4. Jest na Ziemi takie miejsce, gdzie chcielibyście bardzo pojechać/polecieć/popłynąć?
  Owszem, chciałabym polecieć do Japonii :)

5. Lubisz horrory, thrillery etc.?
  To moje ulubione gatunki, nie wytrzymałabym miesiąca bez dobrej strasznej książki.

6. Jaki przedmiotu w szkole najbardziej nie lubisz?
No cóż, basenu, ale to wina nauczycielki a nie moich umiejętności...

7. Masz laptopa?
  Tak, i właśnie na nim piszę ;)

8. Jeśli pijesz wodę mineralną, to gazowaną czy niegazowaną?
  Jedną i drugą, byle zimną :)

9. Byłeś za czy przeciw ACTA?
Absolutnie przeciw!

10. Perfumy czy dezodorant?
  Perfumy, takie wiśniowe...

11. Grasz na jakimś instrumencie? :D
Tak, na keybordzie, siedem lat:3

A teraz muszę kogoś oTAGować...

1.Ana "Świat między stronnicami..."
2.Varia "Od deski do deski"
3.Pinko "Książki nie mają właściwości róż;..."
4.Cinnamon "Cynamonowe dni"
5.Klaudyna "Herbatka z książką"
6.Moonia "Książki młodzieżowe" 
7. Nightmoth "Kto czyta nie błądzi"
8.Anniek "Z książką pod koc"
9.Yui Tamashi "Marzenia są niebezpieczne..."
10.Angela "Welcome in Wonderland"
11.Anaisse "Ludzie mówią, że życie to jest to..."

Jeszcze moje pytanka:D

1.Czego nie lubisz w blogowaniu?
2.Jakiego gatunku książki byś na pewno nie przeczytał/a?
3. Jaki jest Twój ulubiony film?
4.Co śmiesznego wydarzyło się, kiedy byłeś/aś dzieckiem?
5. Wolisz szpilki, trampki czy tenisówki?
6. Jaki kanał najczęściej oglądasz?
7. Przeglądasz takie strony jak np. kwejk, demotywatory?
8. Ulubiony zespół?
9. Wolisz kurtkę czy płaszcz?
10. Czego zawsze zapominasz z domu?
11. Podoba ci się nowy hymn na Euro?

I to by było na tyle:) Miłej zabawy oTAGowanym!

7 komentarzy:

  1. Ciekawe pytania wymyśliłaś:p

    OdpowiedzUsuń
  2. No i zostałam oTAGowana :P Może nie w tej chwili, ale zapewne wkrótce sama wezmę się za tę zabawę.
    Najbardziej spodobała mi się Twoja odpowiedź na pytanie nr 2 oraz nr 4, ponieważ i ja bardzo chciałabym odwiedzić Japonię :)
    A Twoje pytania są ciekawe, jednak mogą sprawiać problemy :P
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. No dobra! Czas stawić czoło tym pytaniom :)) swoją drogą ciekawy pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wymyśliłaś ciekawe pytania :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne odpowiedzi na moje pytania ;) Miłej zabawy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja brałam udział w tej zabawie. Widzę, że już chyba każdy odpowiadał na 11 pytań ;)
    Dobre Twoje jedenaste pytanie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za otagowanie. ;) Być może skuszę się na tę zabawę. ;)

    OdpowiedzUsuń