!!!DRUGI STOS!!!

Ostatnio trafiłam na ogromne okazje w księgarniach. -25%, -50% itp. Wyprzedaże motywują do czytania, dlatego też ruszyłam na wielkie polowanie. A to moje zdobycze :)


1 i 2 W pół drogi do grobu i Jedną nogą w grobie - Jeaniene Frost
3. Niepokój - Maggie Stefvater
4. Bartłomiej Paszylk Leksykon filmowego horroru
5. Laini Taylor - Córka dymu i kości 
6. Evans - Stokrotki w śniegu
7. Imogen Robertson - Narzędzia piekła
8. Camilla Lackberg - Księżniczka z lodu
9. Zeszyt nutowy z utworami z filmów - Na pianino :)







28 komentarzy:

  1. Nieźle nałowiłaś :D
    Miłej lektury :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Na moją półkę też trafił ostatnio Evans, tyle że inny tytuł ;) Świetny stos, życzę przyjemnej lektury! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę nabytków! ;D
    Szczególnie Evansa ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne książki zdobyłaś dzięki tym promocjom. Najbardziej chciałabym przeczytać "stokrotki..." ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytałem niczego ze stosu, ale widzę że chyba warto się bliżej nim zainteresować :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały, zazdroszczę "Córki dymu i kości" i Evansa ;) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem bardzo ciekawa pozycji numer 1 :)) 5,6 i 8 polecam - świetne tytuły!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pozycje 1, 2 i 3 są świetne. Przy ich lekturze świetnie się bawiłam. Jestem bardzo ciekawa "Córki dymu i kości" :). Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny stos, szczególnie polecam Niepokój. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. No, no, tylko pozazdrościć :)
    Życzę miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki wyprzedażom można zrobić świetne "zaopatrzenie" ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. super stosik, też poluję na promocje :)_

    OdpowiedzUsuń
  13. A gdzie takie promocje ? Możesz mi odp w jakimś komentarzu u mnie ?
    Czy to możliwe, że w Matrasie taka wyprzedaż ?
    Piękny stosik! "Niepokój" bardzo mi się podobał (ale nie lepszy niż Drżenie) a Córka Dymu i kości - średnio, ale pozytywnie ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Stosik naprawdę imponujący, a takich wyprzedaży nie widziałam od dawna. Dołączam się zadem do pytania Cassin, bo z chęcią także dokupiłabym coś do biblioteczki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dawno mnie tu nie było, jakoś umykają mi Twoje notki na tym zbiorczym wyświetlaczu bloggera ;/
    Obiecuję się poprawić oczywiście! :)

    Podobno "Córka dymu i kości" całkiem dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miłej lektury.
    www.ksiazki-blair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzę, że pozytywnie zaszalałaś:) Rozumiem Twoją radość, dopiero co upolowałam po wyjątkowo atrakcyjnej cenie biografię C.S. Lewisa:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  18. No proszę... a ja myślałem, że nie ma księgarni z promocjami na nowe książki... A jednak... ^^
    Udane łowy ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję owocnych łowów:) Szczególnie zazdroszczę zdobyczy: 3,5,6 :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyprzedaże książkowe, to coś co uwielbiam:) Tylko pogratulować:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Widzę, że udane zakupy;D
    Ja z chęcią bym przeczytała Camillę Lackberg. Ciekawa jestem jej książek.
    Miłego czytania;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny stos!! A ważniejsze pytanie - gdzie te wyprzedaże?!

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny stos, kilka pozycji czytałam i były one bardzo ciekawe. Pozdrawiam i życzę miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń