Pocieszalny stosik numer 8, czyli co robić kiedy pada śnieg.

Od dłuższego czasu cierpiałam na niedobór książek. Nigdzie nie mogę znaleźć "Wschód złego księżyca" podobnie jak innych, na które poluję od dłuższego czasu. Miałam zamiar kupić: "Ja diablica", "Błękit szafiru", "Zdradzona". Księgarni mało w mojej okolicy i zaczął padać śnieg, co dodatkowo odebrało mi chęć na wychodzenie gdziekolwiek. Kiedy po raz pierwszy od dawna weszłam do większej księgarni zapomniałam o mojej liście i wzięłam to, co podpowiedział mi mój wewnętrzny zmysł, czyli dokładnie co innego. A mianowicie:


1. "Pokuta" Anne Rice
2."Labirynt kłamstw" Tess Gerritsen
3. "Papierowa dziewczyna" Guillaume Musso
4. "Pomiędzy" Tara Hudson
6 I wisienka "Wilkołak" Jonathan Maberry (mój od niedawna ulubiony autor powieści grozy^^)

Przepraszam Was za moje lenistwo, ale ostatnimi czasy w ogóle nie mam ochoty pisać recenzji. Może to przez pogodę? Ale obiecuję, że niebawem ukaże się kolejna recenzja, dlatego proszę o troszkę cierpliwości i zrozumienia ;)

18 komentarzy:

  1. Chętnie podkradłabym Ci "Papierową dziewczynę"!
    Miłego czytania. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również chętnie zabrałabym Ci "Papierową dziewczynę". "Pokutę" też:)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Papierowa dziewczyna" i "Pomiędzy" zapowiadają się bardzo ciekawie;D Czekam na recenzje.
    Miłego czytania;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz swój własny egzemplarz "Papierowej dziewczyny", ależ ja ci zazdroszczę! Przyjemnego czytania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne książki :) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stosik. Tess bym podkradła :)) Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny stosik książkowy. Nieraz taki spontan lepiej się opłaci niż przemyślana lista. Osobiście podkradłabym ci ,,Papierową dziewczyną'', ale na chwile obecną pozostaje mi jedynie życzyć przyjemnych wrażeń i czekam na recenzje. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. "Pomiędzy" też kupiłam sobie niedawno :)
    A co do śniegu, to go uwielbiam! Nie wiem jak on może was zniechęcać :o xD

    Życzę miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę "Pomiędzy" i "Labiryntu kłamstw". Z tego co pamiętam, to jakiś czas zekranizowano "Wilkołaka", ale jakoś nigdy nie miałam ochoty na tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę ,,Pomiędzy" i ,,Wilkołaka"
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mmm.... Smakowicie wyglądające kąski ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne książki. Czekam na recenzje;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Najchętniej zabrałabym Ci "Papierową dziewczynę". :)
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  14. "Pomiędzy" jako historia o duchach bardzo mi się spodobała, choć czytałam lepsze :) Piękny stosik!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. "Pomiędzy" chętnie bym przygarneła. A Co do poszukiwań "Ja, dialica" rozumiem twój ból, bo również od pewnego czasu na nią poluję

    OdpowiedzUsuń
  16. Miłego czytania i powrotu weny życzę :*

    OdpowiedzUsuń