Stosik noworoczny

Witam Was w ten ostatni dzień roku :) Chciałabym przedstawić mój stos bożonarodzeniowo-konkursowy, a oto i on:




Od dołu:
1. Nevermore kruk
2.Obiecaj mi
3.Cienie
4.Gorillaz The singles collection 2001-2011
5.Gorillaz G-sides

Widać Mikołaj w tym roku postawił na płyty :)  Pozycje 2 i 3 miałam szczęście wygrać w konkursach. Paczuszki to miła niespodzianka na koniec roku. Dodatkowo przy "Cieniach" Były też zakładki, z nieba mi spadły, co cierpię chwilowo na niedobór, co dla mola książkowego jest śmiertelne. Musiałam ratować się metkami, paragonami, nawet chusteczkami! Dlatego dziękuję jeszcze raz:) 

Przy okazji chciałabym życzy Wam, (znowu) wszystkiego co najlepsze, a przede wszystkim samych dobrych książek. Do usłyszenia za rok ;)

20 komentarzy:

  1. Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także gubię wszystkie zakładki.Świetne książki i jeszcze te płyty życzę miłego czytania i szczęśliwego nowego roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny stosik! Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny stosik, strasznie chciałabym przeczytać Obiecaj mi, a Nevermore to jedna z lepszych książek tego roku :) Również życzę Ci wszystkiego najlepszego w nowym roku i oczywiście udanego sylwestra :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę stosiku,
    i również życzę szczęśliwego nowego roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny stosik :) Wszystkiego dobrego w nowym roku !

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za życzenia i wzajemnie życzę Szczęśliwego Nowego Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój Mikołaj też ostatecznie postawił na płyty :) Ze stosiku czytałam tylko "Nevermore", ale chętnie sięgnęłabym po "Obiecaj mi". Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ho ho ho, widzę Nevermore! No i Cienie - tom pierwszy nie jest zły, ale dwójka - koszmar. Gratuluję zbiorów. Szczęśliwego Nowego Roku!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny stosik:)
    Powodzenia w Nowym Roku i wszystkiego dobrego:)
    Pozdrawiam sylwestrowo:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ha, ja też używam metek jako zakładek. Ale wynika to z tego, że niektóre firmy robią metki z grubej tektury, która jest do tego celu idealna. :P

    Chętnie przeczytałbym "Nevermore" :P

    Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Stosik jak zawsze kuszący:). Szczęśliwego Nowego Roku!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę "Nevermore" i do siego roku!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny stosik;) Szczęśliwego Nowego Roku;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Samych radosnych chwil w Nowym Roku!

    Pozdrawiam,
    Urszula

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj,wszystkie książki z wielką chęcią bym przeczytała.
    Miłego czytania;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Ależ zazdroszczę "Nevermore"! :D Miłej lektury i szczęśliwego nowego roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny stos na koniec roku. Miłego czytania i szczęśliwego nowego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie zabrałabym Ci "Nevermore"! A "Obiecaj mi" czeka już na półce.

    OdpowiedzUsuń