Masz babo stos, czyli STOSIK NUMER CZTERY

Przez to, że nie mam teraz tyle czasu na czytanie, postanowiłam trochę ograniczyć liczbę kupowanych książek. Mimo wszystko uzbierał się kolejny (może trochę mniejszy) stosik. A oto i on: 
 
Od góry:
1.Mitopedia, czyli zbiór wszystkich mitów z programu "Pogromcy mitów"
2.Płyta - Gorillaz D-SIDES (nie będę pisać recenzji płyt, ale musiałam się pochwalić:) ) 
3.Też płyta - Arctic Monkeys "Humbug"
4.Paulo Coelho "Alef"
5.Kerstin Gier "Czerwień rubinu" 
6.A. Christie "Karty na stół" 


26 komentarzy:

  1. "Czerwień rubinu" i "Karty na stół" chciałabym mieć w swoich zbiorach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłego czytania! :)

    Czytałaś już cokolwiek pana Coelho?

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i niech Ci się dobrze czyta:)
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Irytacja - Szczerze mówiąc jeszcze nie:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję stosiku.
    Aż nie mogę się doczekać, kiedy i ja sobie coś kupię, chociaż zarzekałam się, że tego nie zrobię, dopóki nie nazbieram pieniędzy na prezenty na Boże Nar.
    PS. Nie mogę doczekać się recenzji "Czerwieni rubinu". :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno spodoba ci się Czerwień rubinu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nieziemsko zazdroszczę Ci "czerwieni rubiny", ach yo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem Twojej opinii na temat "Czerwieni rubinu". A najbardziej zazdroszczę...nie, nie Gier, Christie:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio czytałam "Karty na stół" :) Zazdroszczę "Czerwieni rubinu", ale za Coelho nie przepadam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super stosik!
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  11. O, czerwień rubinu z chęcią bym przeczytała ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Stosik bardzo interesujący! Gratuluję. ;)

    Pozdrawiam, Klaudyna.

    OdpowiedzUsuń
  13. Z chęcią podebrałabym Ci "Czerwień Rubinu" :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No nie..masz same interesujące nabytki, które ja bym bardzo chciała mieć...ech zazdroszczę ;-)
    Pozostaje mi jedynie życzyć przyjemnej lektury.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super stosik! "Czerwień rubinu" chciałabym mieć w swojej biblioteczce:).

    OdpowiedzUsuń
  16. O, "Mitopedia" - to może być ciekawe ;) No i gratuluję płyty Gorillaz!

    OdpowiedzUsuń
  17. Mitopedia trafia na mą listę życzeń. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. No fajny stosik;) Ciekawi mnie Coelho;)
    Miłego czytania;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Miłej lektury! Myślę, że "Czerwień rubinu" przypadnie Ci do gustu. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta encyklopedia może być niezbykle interesująca:) Czytałam "czerwień rubinu" - książka na raz, ale na pewno warta przeczytania:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Agatha!:) Nic, tylko pozazdrościć;)

    OdpowiedzUsuń
  22. UWIELBIAM AM! ^^ Są świetni, choć najbardziej lubię ich pierwszą płytę ;)
    Stosika gratuluję i życzę miłego czytania i słuchania :)

    OdpowiedzUsuń