KONKURS!

Ponieważ  mój blog skończył już pół roku chciałabym ogłosić konkurs:) Zadanie konkursowe to: Napisz tak przerażającą historię o duchach, żeby zwaliła mnie z krzesła. Ponieważ można się tu rozpisać, proszę o przysyłanie prac na mój adres mejlowy: bialytygrys@onet.pl Książka to niespodzianka, ale do niej dorzucę coś jeszcze ;) Konkurs będzie trwał od dziś do 25 grudnia włącznie. Wyniki ogłoszę następnego dnia. Miło by było, gdybyście poinformowali o konkursie na swoich blogach, ale nie jest to warunek konieczny.


11 komentarzy:

  1. Postaram się coś napisać. Jeśli wena przyjdzie :D
    A bannerek wstawiam do zakładki "Konkursy" ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja wena wyprowadziła się i poszła do galerii na zakupy, więc nie podołam zadaniu :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Postaram się coś napisać,ale jeszcze mam dużo czasu;D Może w weekend coś wymyślę;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Postaram się coś wyskrobać :) Zaciekawiłaś mnie tą niespodzianką, więc jak będę miała wenę, napiszę powalającą historię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Musiałabym się nieźle wysilić. XD
    Zastanowię się jeszcze. (:

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba nie podołam, ale zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No, ładnie. Tematyka duchów, zjaw i im podobnych jest ostatnią w jakiej dobrze się czuję. ;< Może spróbuje coś naskrobać, ale wątpię by było to w stanie zwalić Cię z krzesła. ;) Mam pytanie, czy długość pracy jest dowolna ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Leanne - Tak, można napisać tak długą jak książka telefoniczna;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Weno, przychodź, mamy do pogadania! :)

    To już pół roku? Gratuluję! :D :*

    OdpowiedzUsuń
  10. spróbuję coś skleić, zapraszam do siebie wszystkich

    OdpowiedzUsuń
  11. Może jak będę miała czas, to coś skrobnę.

    OdpowiedzUsuń