MÓJ TRZECI STOSIK, CZYLI TROCHĘ POWTÓREK, TROCHĘ NOWOŚCI :)

   Od rozpoczęcia lektury nie mam czasu na moje książki, przez co jest ich w kolejce coraz więcej.  Powstał w ten sposób mój trzeci stosik, który uzupełniłam jeszcze nie przeczytanymi książkami z poprzednich stosów.  Mam nadzieję, że starczą mi na jakieś dwa miesiące ;) 


       1. Sir Arthur Conan Doyle - Sherlock Holmes - Dzienniki i przygody - Jestem w połowie, ale    musiałam przerwać przez Krzyżaków :(
2.John Marsden – Jutro – Pora się przekonać, czy to rzeczywiście cudowna książka :P
3.Robin Cook – Niebezpieczna gra – mój pierwszy thriller medyczny^^
4.Beata Pawlikowsaka – Blondynka na językach, Niemiecki – Zaczęłam naukę języka niemieckiego.
5.Lauren DeStefano – Atrofia – Nie mogę się doczekać, żeby ją przeczytać!
6.Chevy Stevens  - Jak kamień w wodę – Długo wyczekiwana :3
7.Jonathan Maberry – Blues duchów – nagradzana, straszna i brutalna książka, kupiona w promocji. Nie mogłam sobie odpuścić :)
8.Stefan Darda – Dom na wyrębach – Tyle pozytywnych recenzji, że musiałam wziąć!
9.Agata Christie – Tajemnica gwiazdkowego puddingu – Nie może zabraknąć królowej kryminałów :D
     10.Agata Christie – Entliczek pentliczek – Czy ktoś zauważył, że nie ma jej już w         księgarniach, czy tylko ja ślepnę o_0?!

I to by było na tyle. Przeczytałam już jedną czwartą drugiego tomu Krzyżaków,  zostało jeszcze trochę, ale mam niezłą motywację^^  Postaram się odwiedzać wasze blogi, ale między 10 a 13 października może mnie nie być, bo wyjeżdżam do Wrocławia na wycieczkę szkolną (co za pech! Dwa dni później są targi książek!!!).  Zachęcam też  zaznaczenia odpowiedzi w mojej ankiecie, która znajduje się pod moim opisem.  Moja lista zrobiła się taka długa, że sama nie wiem co brać pierwsze. Pomożecie prawda? :)

34 komentarze:

  1. Świetny stosik! :D Po kilka książek się do ciebie wkradnę (zaraz po tym jak ustalę gdzie mieszkasz xD). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękniutki stosik.:D
    Ja przez Krzyżaków nie przebrnęłam. xD Przejście przez pierwszy rozdział uważam za osobisty sukces!:D Przeczytałam streszczenie, ale ciii.... Dostałam z kartkówki o tej lekturze 4-, więc mimo wszystko nie narzekam. :D
    Jej, ja tez nie mam czasu na czytanie i przeglądanie blogów. Masakra.;/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stosik. :) I ta Atrfia.. Muszę ją w końcu zakupić. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję książek. Aż ślinka cieknie na widok niektórych pozycji:D
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję stosiku :) Widzę "Jutro", polecam z całego serca. Jedna z najlepszych serii, jaką miałam okazję czytać w całym swoim życiu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny stosik :) Ale widzę, że Krzyżacy dalej górą... Naprawdę cieszę się, że mam to już za sobą ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. O rany, same dobre tytuły! Zwłaszcza Sherlock Holmes i książki Agathy Christie... mmm, nic tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny stosik, życzę czasu na lekturę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super stosik:) Ja też chcę "Jutro":)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładny stosik :D Miłego czytania życzę :0

    OdpowiedzUsuń
  11. Żadnej z książek nie czytałam. Ale mam wielką ochotę na A. Christie oraz na Marsden'a. ;)
    Powodzenia z Krzyżakami. No i... szkoda, że targi Cię ominą. ;)

    Pozdrawiam, Klaudyna.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny stosik. Szczególnie Agathę bym Ci podebrała...:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mam Blondynkę na językach - kurs angielskiego i niemieckiego xD
    A "jutro" jest świetne, o czym albo już się przekonałaś, albo przekonasz się niedługo ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Imponujący stos, ale Krzyżacy ważna rzecz, czytać trzeba:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cuuda! ;D
    Najchętniej zabrałabym Ci "Atrofię" i "Jak kamień w wodę". ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę stosiku. Z chęcią przeczytałabym prawie wszystkie książki z niego. W szczególności "Blues duchów" jeśli naprawdę jest taki straszny :) Powodzenia z "Krzyżakami". Pamiętam jaka to była męczarnia z "Potopem", więc nie zazdroszczę :/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy stosik. Podziwiam za krzyżaków i mam nadzieję, że znajdzie się niedługo ich recenzja ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne książki, szczególnie Jutra zazdroszczę, ta serii mnie przyciąga jak magnes.
    Udanego wypadu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. No,no,no ładny stosik. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale piękny stos :D Szczególnie zazdroszczę "Jutra" i przygód Sherlocka Holmesa ;)
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  21. Dwa miesiące to dużo czasu, a ja się założę, że jak znajdziesz tylko czas to pochłoniesz wszystkie jak lecą.

    Może mnie pamiętasz? Komentowałaś moje recenzję na http://zabojcze-recenzje.blogspot.com/. To nie był mój prawdziwy blog, tylko taka próba. Moim prawdziwym blogiem z recenzjami jest Today1.blog.onet.pl, na który Cię serdecznie zapraszam. No i w ostateczności przepraszam, że piszę dopiero teraz. Cały czas się zbierałam, aby dać znaki życia, ale jakoś mi nie wychodziło. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Today1.blog.onet.pl - przepraszam za brak kropek.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny stos. Nie znam większości więc czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie czytałam żadnej pozycji, ale mam wielką ochotę na "SH. Dzienniki i przygody" oraz A. Christie:) Miłej laktury!

    OdpowiedzUsuń
  25. kilka książek z chęcią bym podkradła, ogólnie bardzo fajny!

    OdpowiedzUsuń
  26. U mnie w szkole w drugiej klasie przerabialiśmy Holmesa, więc jakby nie było to jakoś sobie wynagrodzisz "Krzyżaków". Ja prozę Sienkiewicza wręcz ubóstwiam, ale przez tę powieść nie przebrnęłam. Chociaż będę musiała to zrobić w tym roku, bo na konkurs przedmiotowy wymagana jest ta lektura. Zatem łączmy się w bólu, zwłaszcza, że nie potrafię zrozumieć postępowania Zbyszka. Nie uważasz, że to było mało dojrzałe z jego strony, żeby zrobić to, co zrobił? Tzn, jeśli jeszcze nie przeczytałaś, to przepraszam, że w pewnym stopniu wyjawię to, co się wydarzy, ale Jagienka a Danusia. Przecież składał jej śluby, a potem...

    OdpowiedzUsuń
  27. Niestety ja też ostatnio przez szkołę kompletnie nie mam czasu czytać... Całe szczęście, że Krzyżacy to już moja przeszłość;))
    A co do stosiku to mnie bardzo ostatnio zainteresowała "Blondynka na językach", tylko, że angielski ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wspaniały stosik. Masz sama takie rewelacyjne książki, które ja bym bardzo chciała poznać. Czekam więc na twoje wrażenia po przeczytaniu.

    OdpowiedzUsuń
  29. Sądzę, że się przekonasz, że "Jutro" jest genialne! :D
    Z twojego stosika czytałam jeszcze "Blues duchów". Momentami straszna :> :D

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Książka Stefana Dardy - czytałam, świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Miłego czytania Atrofii oraz Jutra, które muszę upolować.

    OdpowiedzUsuń