Zaproszenia na game art panel!

                                                                                
Tym razem chciałabym wszystkich zaprosić na wydarzenie organizowane 23 września przez MS Cafe w Łodzi, które nosi nazwę Game Art Panel. Jeśli kogoś zainteresowała problematyka artystycznych gier wideo, to powinien przemyśleć udział w tym spotkaniu. Podczas piątkowego wieczoru wspólnie zastanowimy się nad tym czy już możemy nazywać gry nową formą sztuki i ekspresji, jak gry przewijają się w przestrzeni publicznej, a także przedyskutujemy ich pozycję w dzisiejszej kulturze obok kina i literatury. Dla ochotników zostanie też zorganizowany turniej z nagrodami ufundowanymi przez sklep Checkpoint. Dodatkową informacją, która być może skłoni kogokolwiek do przyjścia, jest to, że mój starszy braty będzie jednym z prelegentów.

Jeszcze raz wszystkich serdecznie zapraszam i przypominam - 23.09.2011 (piątek) godz. 18.00 w MS Cafe przy ul. Więckowskiego 36. 

Jeżeli  udało mi się Was zainteresować, zachęcam do przeczytania tego artykułu.  

13 komentarzy:

  1. 1)Mieszkam daleko
    2)Nie mam zbyt czasu
    3)Nie mój temat
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podpisuję się pod Olą. Szczególnie pierwszy punkt.

    OdpowiedzUsuń
  3. chętnie bym wpadła, ale żeby dostać się do Łodzi muszę przejechać połowę Polski :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że do Łodzi mam kawałek, a dodatkowo w tym terminie pierwszy zjazd na uczelni ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Za daleko, więc nie przyjadę. :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja akurat w piątek wieczorem pracuję :) Ale - okazuje się, że mój kolega jest fundatorem nagród :D q (mój chłopak) mówi, że może wpadnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Troszkę za daleko, więc niestety nie przyjadę... ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne spotkanie ale ja jestem z Krakowa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze jak coś się dzieje to daleko ode mnie... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam o tym wydarzeniu, niestety to drugi koniec Polski :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo chętnie, szkoda tylko że nie mam kieszonkowego teleportera bo niestety od łodzi dzielą mnie setki kilometrów :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja je sprzedaje, lubię je robić i wymyślać a sama bym tyle nie zużyła ^^
    Jak jestes zainteresowana to napisz na moje gg:
    4250492

    OdpowiedzUsuń