MÓJ PIERWSZY STOSIK!

Oto mój pierwszy stosik:


1  1.Agata Christie – „Tajemnica rezydencji Chimneys” 300 stron
2  2. Cecylia Randall –„ Hiperverstum” 720 stron
3  3. Adam Wairak i Nuria Selva Fernandez – „Kuna za kaloryferem” (Mała odmiana:P) 348 stron.
4  4. Sir Arthur Conan Doyle – „Sherlock Holmes – Dzienniki i przygody” 640 stron.

Dopóki nie uporam się z moim stosikiem, nie będę wstawiała recenzji :(. Mam nadzieję, że szybko przeczytam Hiper verstum (zaczęłam od numeru 2).  Jeszcze ciekawostka – Książka z przygodami Sherlocka Holmesa nie jest wcale taka ciężka. Śmiało można ją zabrać na wakacje, potrzebna jest tylko duża torba :P.

Pozdrawiam!

9 komentarzy:

  1. Piękne okazy:)). Gratuluję i czekam na wrażenia. Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję pierwszego stosika. Mam nadzieję, że i ja niedługo będę mogła poszczycić się moim.


    Pozdrawiam,
    Darcy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny stosik. A tego Sherlocka z chęcią bym przejrzała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę "Hyperversum" i Sherlocka :) I Christie, bo aż wstyd przyznać, ale jeszcze nic tej autorki nie czytałam.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny stosik, miłego czytania :D

    pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy stosik :)
    1- Christie lubię, akurat tej powieści nie znam
    2- jestem ciekawa tej książki
    4- Holmesa uwielbiam :) zajrzałam na LC i okazało się, że 3 z zawartych w tym zbiorze mam (2 pierwsze czytałam)! :) A są to: Studium w szkarłacie; Znak czterech; Pies Baskerville'ów;
    Miłego czytania życzę i nie mogę się doczekać recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa recenzji "Hiperverstum", ponieważ opis bardzo mnie kusi, ale czytałam też, że jest słaba.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny stosik :) Na mnie Hyperversum także czeka na półce - muszę się za nie koniecznie zabrać.
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  9. Z niecierpliwością czekam na recenzję Przygód Holmesa i kryminału A. Christie! :D

    OdpowiedzUsuń